onsdag 30 november 2011

Små söta nissar

Den andra layouten som jag blev klar med i lördags är gjord med nyinköpta papper från LilyBee.
Jag tycker det är svårt att hitta julpapper som jag verkligen gillar och känner att det blir rätt för mig. 
Men de här papprena är helt ljuvliga!


Lampstämpeln är nyinköpt i lördags (Kaisercraft) och den härligt turkosa kvisten från Prima ingick i min vinst.
I en tegelmönstrad stencil har jag använt akrylfärg och lite chalk.
-Och så har jag "smutsat ner" sidan lite med Carinas älsklingsstämpel, den s.k. "skitstämpeln" ;)

Tipp tapp
/Stella

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig och inspirerande blogg du har!! =)Underbara layouter! Hittade hit via Jenny, jag kommer titta in fler ggr.

    SvaraRadera
  2. Så herlig denne var! Har tittet litt i bloggen din, og du lager mye flott. Liker at du får til å stemple så mye på loene dine! - ble litt inspirert av det ja;-)


    Takk for at du er med på candyen min, og lykke til med trekningen.

    SvaraRadera