måndag 28 november 2011

Fotomodell

Jag var på Scrapgalens Julmys i lördags.
Det var en jättemysig och välarrangerad dag av Petra och gänget!
Tack!

Jag fick en del gjort även om dagen gick alldeles för fort 
(hur kan 12 timmar bara rinna iväg sådär?)
Den här layouten gick jag faktiskt och vann en utmaning med.
LillBlomman hade gjort en skiss och min tolkning röstades till vinnare.
Jag vann ett jättefint paket som faktiskt genast kom till användning!


Papper från Echo Park, Prima, Kaisercraft och Basic Grey.
Alfabete infärgat i rosa från Prima.

Ha en fin vecka!
/Stella

2 kommentarer:

  1. Söta modeller ni har i Upplands Väsby! Snygg LO med många glada färger - sån't piggar upp i mörka november!

    Ha det,

    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Me encanta este LO y tu hija está guapísima, toda una modelo!!!
    Abrazos

    SvaraRadera