torsdag 10 november 2011

Doft av syréner

Den här layouten gjorde jag med tanken att jag skulle vara med i Scrapgalens november-tävling med den men så insåg jag att jag hade med för många dekorationer. Jag hade glömt att det fick vara max tio stycken av den varan och jag strösslade ut några extra blingstenar innan jag kom på det... Asch då!

Nåja, jag lär nog göra fler eventuella bidrag framöver ändå eftersom tävlingen handlade om att göra sitt eget mönstrade papper av ett vitt cardstock.
Det är ju hur kul som helst så jag gör ett nytt försök senare :D



Den här trämönstrade masken var ett av inköpen hos Perra igår.

Jag drömmer om sol och vår ;)
/Stella

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig mask! Och layout! :) Det är ju jättesvårt att scrappa med lila, tycker i alla fall jag.

    Kan hända att jag kanske lånar några masker på nästa träff. ;)

    SvaraRadera
  2. Å vilken härlig Lo!
    Jättefin, gillar färgerna med.

    Kram Nilla

    SvaraRadera