lördag 10 mars 2012

Favorite town

Jag gick en kurs i snabb-scrapping för ett tag sen.
Jag har visat två av mina alster från den kursen tidigare.
Här kommer den tredje.
Den är inte snabb-scrappad ;)
(blev alltså inte alls färdig under kursen...)
Jag gör aldrig dubbelsidor och det låste mig totalt.
Igår tvingade jag mig själv att ta tag i och göra färdigt detta uppslag.
Jag fortsatte på snabb-temat genom att hålla det enkelt.
Jag blev till slut ganska nöjd med min känsla av New York men det här är inte riktigt "jag" och jag blev faktiskt inte sugen på att testa fler dubbelsidor. 
Jag trivs jättebra med mina 12x12:or och ibland letter.
Men - det här med att gå utanför min bekvämlighets-zon är ju nå´t jag gör just nu ;)

Jag har använt blå cardstock, mönstrade papper från Basic Grey och My Little Shoebox, journaling spots från Elle´s Studio, Canvas-stjärnor från Jillibean och washitejp från YouDo.

Fortsatt fin helg!
/Stella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar