onsdag 29 februari 2012

Kärleken

Sådär ja, då har jag fått ihop en layout av min mixed-media-sida.
Jag ville ha ett svartvitt foto och det här blev perfekt tycker jag;
roligt med lite lekfullt och starka färger till ett bröllopsfoto.

Jag har lagt till silkespapper (fastsatt med Mod Podge), washitejp, lite doodling, hjärta och prickar målade med akrylfärg, ett par utstansade fjärilar, några stämplar och en Tim-Holtz-filmstrip.
Pricken över i tycker jag blev den rinnande svarta färgen under fotot.
Nöjd!
Och jag måste erkänna att det gav mersmak!

Har du provat mixed media?
/Stella

2 kommentarer:

  1. Ha quedado estupendo, lleno de detalles y con esa foto en blanco y negro queda genial !!!
    Un abrazo

    SvaraRadera
  2. Wow! Vad läcker den blev!!!
    Du kan ju visst! :D

    Och det passade verkligen bra med det lugna svart/vita bröllopsfotot! Grymt snyggt!

    Kram

    SvaraRadera