onsdag 20 maj 2015

Nya färdigheter

Kanske inte så konstnärligt men…
Jag är ganska stolt faktiskt att jag fixar det här!;
I min nya bostad var jag i stort behov av förvaring då det förråd som fanns är ombyggt till ett rum och ska få agera pysselrum framöver! :)
Jag bestämde mig för en rejäl förvaringsvägg i vardagsrummet och har införskaffat skåp, lister, skruv och expanders.
Sen har jag plockat fram latenta kunskaper och tagit reda på vad som är viktigt att tänka på.
Och; Voilà!

Bara några skåp kvar :)

Och jag ska vara rättvis och säga att jag har haft god hjälp av dottern som är en hejare på att skruva ihop Ikea-möbler!

Vad blir din utmaning den här veckan?
Kram
Stella

1 kommentar:

  1. Det kommer bli superfint, du är både kreativ, händig och har sinne för inredning. Kram Carina.Å

    SvaraRadera