tisdag 23 juli 2013

Nya bilder!

Sitter just och sorterar nya bilder som kom med posten idag. 


Scrap-suget är stort nu igen!
-Dessutom har jag kommit på att det där med "Project Life" faktiskt inte är en dum ide ;)
Jag var väldigt skeptisk först och tänkte att själva pyssel-biten försvinner när man bara sticker foton och pappersbitar i fotofickor och sen skriver lite.
-Men så kom jag på att det är ju lite så där jag har tänkt länge; jag har ibland satt in plastfickor med fotofickor i mina album för ibland har jag lite för många bilder från ett tillfälle, som jag ändå vill ha med i albumet.
Och så insåg jag att det är så många bilder som ligger i min dator, som aldrig kommer ut på papper och så började jag tänka på att kombinera det vanliga scrappandet (som ju är min hobby!) med Project-Life-varianten.
-Så; det tänker jag göra nu!
Ska bli kul att få in fler bilder på våra släkt och vänner, som annars liksom blivit bortprioriterade :( när det finns så mycket att säga och så mycket fina bilder på våra barn! ;)
Det blir ju verkligen album som man vill visa när man bjuder hem folk!

Njut av livet!
Stella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar