torsdag 5 januari 2012

Uppvaktning

Det har visst blivit en ordentlig bloggpaus här över helgerna.
Jag har faktiskt inte scrappat mycket alls de senaste veckorna - fast jag verkligen hade den intentionen...
Men; jag har pysslat med dottern istället.
Vi har haft jättekul och jag ska visa resultat av det pysslandet senare.

Här kommer en blommande layout jag gjorde i mellandagarna.
Fotona är tagna med telefonen då jag bokstavligt talat blev tagen på sängen med ljuvlig uppvaktning på min födelsedag i somras, så kvalitén är inget vidare.
-Men det var en händelse som bara måste dokumenteras!!!

Papper från Crate Paper, Sassafras och Creative Imaginations.
Stickers från Echo Park, not-mask från Tim Holtz.

God Fortsättning!
/Stella

1 kommentar:

  1. God fortsättning!
    Hoppas ni haft en härlig jul- och nyårshelg. Det har jag haft, och jobbat i mellandagarna - så det blev mkt bilåkande... och förkylning.

    Vilken härlig färgskala du använt på denna LO - och den matchar ju Fridas nattlinne. :)

    Snart får jag lägenhet här nere, så då kan jag börja scrappa igen....

    Såg att scrapgalen och scrap-perra har en stor träff den 5 maj. Skulle du vilja gå? Kurserna är ju lite väl dyra, men kanske man kan gå på en av dem.

    Kram Sara

    SvaraRadera