fredag 14 oktober 2011

Mixed Media hos Madame Zpira

Har du läst den nya scrap- och pysseltidningen Inzpira?
Jättefin tidning som innehåller mycket inspiration för oss som gillar scrapping, kort och alter.
Men du finner även inredning, mat och annat handarbete i den.

Dessutom håller gänget bakom tidningen online-kurser i olika ämnen.
Själv har jag just börjat en kurs i Mixed Media med Helena Påhlsson.
Jättespännande då jag sneglat på detta tidigare men bara inte kommit mig för att testa.

Inser att nu är det dags att införskaffa Gesso; det medium jag hade var inte riktigt rätt...

Hoppas du får en kreativ helg!
/Stella

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du också ska börja kladda. :D

    Jag tycker att det är jätteroligt att gör egna bakgrunder och har fastnat helt. Ska bli kul att se vad du hittar på.

    SvaraRadera