onsdag 28 september 2011

Cirkushund

I helgen var jag på Stockholm City Scrap.
Det var superkul och härligt att bara få mingla och scrappa intensivt ;)
Jag hade bestämt mig för att försöka vara med i alla tre utmaningarna som hölls under dagen.
Det var i sig en utmaning då jag sällan slutför de layouter jag börjar med på träffar; de kommer oftast med halvfärdiga hem.
Men; den här gången lyckades jag - och jag gick till och med och vann. -Två gånger...!
Med den här layouten, gjord utifrån en skiss som butiken Designat bidrog med, blev jag vald till vinnare och fick ett fint pris från ovanstående butik.
Tack snälla!

Papper från Lily Bee, Bazzill och Basic Grey. Det grå är supergammalt och av okänt märke.
Cirkus-cirklarna är utskurna ur ett papper som det inte ens stod någon tillverkare på men som ingick i mitt andra vinstpaket, från Scrap-Perra.

Ge någon ett leende idag!
/Stella

1 kommentar:

  1. Grattis, vad roligt! :)

    LO:n är jättehärlig.

    Kul att ni hade det bra på träffen. Jag är också sugen på en träff...

    SvaraRadera